Thursday, March 6, 2014

++Hai hanez

sane sini aku bace penoh cacian kejian makian terhadap hanez suraya.
tergendala tauuu semangat aku nak siapkan entry2 tokyyo..

and i am not here to add the sauce..

i once had a friend who is in love with somebody's husband.
oh not one friend, that time, there were atleast 3 of them.. aku mmg naik bulu roma. bulu hidung. bulu mata. bulu ari2 menahan geram, but being friend, we can only nasihat yg manis2..
i for sure cannot feel what they feel like.
so, doa je la yg baik2 kan. taqdir allah, bukan kite tentukan.

but, the thing is, they allll didnot end up with that husband org pon.
semuanya sekali. nada.

buang air mata air hidung air mani air mazi korang, but i dunno for sure, maybe that was their bestest sex or love or relationship they had, regardless who they finally end up, now.

mcm laki aku juga (walopon x kawen)(nak jugak kan, tanak kalah katekan), yo yo osh je lah ade perempuan tuh nak kat dia, pungpangpungpang, penyebab aku break dgn dia, last2 nya dia tak end up pon dgn bitch tuh.
padan muko ko bitch. gelak bahagia ..

mcm, apalah guna nya entry aku ni? tersasar dari hanez suraya nampaknya.

tp, ada jugak yg rampas suami org / tak rampas tp kononnye mmg rumahtangga mereka dah retak menanti belah bla bla bla, yg menjadi dan masih kekal.

itu semua keje tuhan.

jgn fitnah org, jgn caci org wahai videl.
baca boleh, tp kutuk dlm hati dan doa jauhkan dari ditimpa malapetaka itu.
semuga aku berbahagia didunia dan diakhirat. aminnnnnnnnnnnnnnn

currently listening to:first love
currently feeling:ok
i wanna kawennnnnnnnnnnnnn

No comments: